Edit

دکتر عفت محمدی

فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دارای مدارک certificate در زمینه های لاغزی، زیبایی و جوانسازی از آکادمی لیزر روسیه  و کالج پوست و زیبایی کانادا، تکنیک نخ از کانادا، روسیه و ایران

با ما تماس بگیرید

دستگاه LDM چیست ؟ چگونه با لاغری موضعی سایز کم کنیم؟

• خانه
  • پزشکی
 دستگاه LDM چیست ؟ چگونه با لاغری موضعی سایز کم کنیم؟

امروزه زیبایی به یکی از بزرگترین معضلات اجتماعی تبدیل شده و لاغری و تناسب اندام نیز به عنوان یکی از مهمترین معیار های آن شناخته می شود. در دنیای امروز، روش های زیادی برای بهبود و دستیابی به زیبایی های ظاهری انسان ارائه شده، اما مهمترین مسئله ای که در کنار این روش ها حائز اهمیت است، حفظ سلامتی افراد می باشد.

در حوضه لاغری و تناسب اندام از روش های متعددی استفاده می شود که هرکدام دارای نقاط ضعف و قوت ای می باشند. عمل های جراحی لاغری و زیبایی با اینکه به عنوان یکی از راحت ترین و سریعترین راه های لاغری شناخته می شوند، اما ریسک بالایی داشته و ممکن است سلامتی شخص را نیز تخت تاثیر قرار دهد و حتی در بسیاری از مواقع نتیجه مطلوبی را به بیمار نداده و موجب عدم رضایت وی شده است.

پوست همواره از اصلی ترین ارگان های بدن بوده و سلامت آن نیز از مهمترین معیارهای زیبایی است که چاقی و لاغری بر ظاهر آن تاثیر مستقیم دارد. انتخاب روش های لاغری مناسب از این نظر مهم اند که کمترین ضرر را برای پوست مانند ایجاد ترک های پوستی، چروک، شل شدن و افتادگی و.. داشته باشد؛ چراکه وجود هرکدام از این مشکلات، کیفیت زندگی افراد را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

لاغری موضعی چیست

چاقی و اضافه وزن از شایع ترین مشکلات مردم در سراسر جهان می باشد. چاقی علاوه بر ایجاد زمینه ای برای بیماری های قلبی عروقی، نارسایی های کبد و کلیه، دیابت و.. در اعتماد به نفس و روحیات فرد نیز تاثیر میگذارد؛ به همین دلیل درمان آن به یکی از دغدغه های مهم انسان ها تبدیل شده است. در بسیاری از افراد روش هایی مانند رژیم های غذایی و ورزش به دلایل مختلفی مانند ناتوانی جسمی، ضعف نیرو، بیماری، وراثت و… آنگونه که باید، جوابگو نیست و یا ممکن است لاغری اندام های آنها به زیبایی صورت نپذیرد که در این مواقع با توجه به شرایط بیمار، استفاده از “لاغری موضعی” بهترین روش تجویز شده توسط پزشکان و متخصصان در زمینه چاقی و لاغری می باشد.

جهت استفاده از خدمات لاغری موضعی در اصفهان می توانید از خدمات مطب خانم دکتر عفت محمدی استفاده کنید.

لاغری موضعی علاوه بر کاهش وزن و رفع چربی های بدن، بر زیبایی و کیفیت پوست نیز تاثیر گذاشته و هیچگونه عوارضی برای سلامت آن ندارد. به خاطر داشته باشید که، با استفاده از لاغری موضعی به راحتی به وزن ایده آل خود رسیده و پس از آن با رعایت رژیم غذایی مناسب و سبک زندگی سالم برای همیشه لاغر و خوش اندام خواهید ماند.

دستگاه LDM چیست

تکنولوژی همیشه و همه جا سهولت، سرعت انجام کار و نتیجه مطلوب را برای ما به همراه داشته است. در زمینه زیبایی و لاغری، دستگاه اولتراسوند LDM جدیدترین و پبشرفته ترین دستگاه های اولتراسوند می باشد که علاوه بر لاغری، در راستای درمان مشکلات پوستی، تسکین و درمان دردهای عضلانی و.. نیز کاربرد موثرتری نسبت به روش های مشابه خود داشته است.

این دستگاه ها از این جهت اولتراسوند نامیده می شوند که برای درمان موارد گفته شده، از امواج فراصوت و اولتراسونیک که از نوع امواج صوتی و مکانیکی بوده و فرکانس آنها در محدوده شنوایی انسان نیست، استفاده می کنند.

دستگاه ال دی ام با قرارگیری بر روی نواحی مورد نظر بدن، امواجی با فرکانس40000 هرتز ایجاد کرده که موجب گرما و لرزش سلول های چربی، تبدیل آنها به مایع و در نهایت از بین بردن آنها می شود. از ویژگی های بارز این دستگاه می توان به تاثیرگذاری آن در رفع چین و چروک و درمان شل شدگی و افتادگی پوست  و در نهایت سفت شدن آن اشاره کرد. علاوه بر تاثیرات ذکر شده، این دستگاه راه حل مناسبی برای درمان مشکلات و بیماری های پوستی نظیر اگزما و آکنه نیز می باشد.

لاغری موضعی در اصفهان

ویژگی های دستگاه LDM

دستگاه LDM به دلیل ویژگی های مثبت و منحصر به فرد خود در سراسر جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است. عملکرد این دستگاه علاوه بر لاغری و کاهش وزن، در حوضه های زیبایی پوست، درمان بیماری ها و مشکلات پوستی و درمان و تسکین دردهای عضلانی و مفصلی نیز موثر واقع شده است.

از ویژگی های کلی این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• قابلیت استفاده به صورت تلفیقی با روش های درمانی دیگر
  • قابلیت استفاده برای زخم های باز
  • عدم محدودیت سنی
  • قابلیت استفاده برای بیماران مخصوصا بیماران دیابتی
  • پاسخگویی در سریعترین زمان
  • بدون درد یا خونریزی
  • قابلیت استفاده برای تمام انواع پوست
  • کاملا ایمن و بدون عوارض
  • ضد حساسیت
  • دارای تاییدیه از CE، ISO 13485

تاثیر دستگاه LDM در لاغری

دستگاه LDM با تاثیر مستقیم بر سلول های چربی موجب از بین رفتن آنها خواهد شد. توجه کنید که این روش هیچگونه درد یا خونریزی نداشته و نتیجه گیری آن در افراد بایکدیگر متفاوت است. اثر بخشی این روش در صورت رعایت سبک زندگی سالم و رژیم غذایی مناسب مادام العمر خواهد بود. این دستگاه برای رفع چربی های موضعی مانند غبغب که به راحتی با رژیم و ورزش از بین نمی روند بسیار موثر بوده و در کوتاهترین زمان ممکن بهترین نتیجه را برای شما به همراه خواهد داشت.

کاربرد دستگاه LDM در زیبایی و درمان پوست

درمان مشکلات و بهبود کیفیت زیبایی پوست از رایج ترین دغدغه های تمام انسانها در سراسر جهان است. یکی از بهترین ویژگی های دستگاه LDM اثر بخشی و عملکرد آن در حوضه زیبایی و سلامت پوست می باشد. از کاربرد های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• بهبود چین و چروک
  • ضدپیری و جوانسازی پوست
  • بهبود ترک های پوستی
  • رفع افتادگی و سفت کننده پوست
  • کمک به جذب داروهای پوستی
  • رفع جای جوش و درمان جوش های فعال و سر سیاه
  • درمان زخم های دیابتی، وریدی، هیپرتروفی و کلوئید
  • درمان التهابات پوستی
  • درمان اگزما، آکنه و پسوریازیس

کاربرد دستگاه LDM در بهبود و تسکین درد