• خانه
  • زیبایی
 جوانسازی و درمان های پوستی با دستگاه LDM

اگر قصد جوانسازی و یا درمان پوست های خود را دارید استفاده از دستگاه LDM می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

دستگاه LDM که یک دستگاه آلمانی است به روش غیر تهاجمی موثر برای پوست و درمان های آن است. یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از دستگاه ال دی ام می توان به استفاده بدون هیچگونه درد و عوارض با تکنولوژی جدید و پیشرفته آلمانی اشاره کرد.

با استفاده از جدیدترین تکنولوژی نوین امواج صوتی منحصر به فرد دستگاه LDM می توانید انواع بیماری های پوستی را درمان کنید. از دستگاه LDM در حوزه زیبایی، درمان، لاغری و تسکین درد می توان استفاده کرد.

همچنین اگر به دنبال درمان جوش های چرکی و آکنه های التهابی هستید دستگاه ال دی ام می تواند بهترین گزینه انتخابی شما باشد.

بیشتر بخوانید: نانوفت (nano fat) چیست؟

برخی از مزیت های استفاده از دستگاه ال دی ام را می توان به مواردی زیر اشاره کرد:

• جوانسازی پوست
  • درمان اسکار جوش و منافذ
  • لاغری موضعی
  • رفع سلولیت
  • رفع غبغب
  • درمان آکنه و جوش
  • درمان چروک و لیفت صورت و بدن
  • درمان زخم های دیابتیک، زخم بستر و زخم های جراحی
  • رفع کلویید و آثار به جا مانده از زخم ها

با استفاده از دستگاه ال دی ام در اصفهان شما قادر خواهید بود که چین و چروک بر روی پوست خود را کاهش دهید، ترک های پوستی خود را کاهش دهید، نسبت به کاهش وزن و جوانسازی پوست خود نیز اقدام کنید.

جوانسازی و درمان های پوستی با دستگاه LDM

همچنین از این دستگاه می توانید جهت تسکین دردهایی همچون درد کوفتگی، درد در رفتگی مفاصل، درد پارگی فیبر عضلانی، درد سختی عضله ساق پا، درد کشیدگی عضله، درد عضله، درد سفت شدگی ماهیچه، درد التهاب تاندون، درد آرتوروز، درد پارگی رباط، درد پیچ خوردگی، درد شکستگی، درد هماتوم استفاده و درمان کنید.

از دستگاه ال دی ام می توانید در زمینه درمان چاقی جهت درمان بهره ببرید و در در کنار رژیم های غذایی صحیح نسبت به لاغری و زیبایی شما کمک کند. این دستگاه با تبدیل water hyaluronan-bound انباشته شده در بافت چربی به free water و در نتیجه تسهیل در خشک شدن، به درمان چاقی کمک میکند.

جهت استفاده از خدمات لاغری و زیبایی می توانید از خدمات دکتر عفت محمدی استفاده کنید.

جهت مشاوره رایگان و رزرو نوبت می توانید با شماره  09131158472 تماس حاصل نماید.